ОДСЕК ЗА СКУПШТИНСКЕ ПОСЛОВЕ Општине Нови Бечеј
 

Секретар Скупштине: МАРИЦА БЕШЛИН, дипл. правник
Контакт: 023/772-320, локал 128
Радно време: 7-15 часова 
Адреса: Жарка Зрењанина 8  
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.


Одсек за скупштинске послове врши послове који се односе на:
  • обављање стручних и организациних послова у вези припремања седница органа општине и њихових радних тела, израду нацрта аката који се доносе на седницама, обраду аката усвојених на овим седницама и проверу усаглашености нормаивних аката (одлука, решења и закључака) које доноси председник општине, скупштина и општинско веће са законом и другим прописима, сређивање, евидентирање и чување изворних аката и докумената о раду на овим седницама, пружање стручне помоћи одборницима и одборничким групама у изради предлога које подносе органима општине, прибављање одговора и обавештења које одборници траже, представке и предлоге грађана, издаје „Службени лист општине Нови Бечеј―, даје тумачења и мишљења Председнику општине, председнику Скупштине и њиховим заменицима и послове везанe за Агенцију за борбу против корупције.

ПОСЛОВИ ИЗРАДЕ НОРМАТИВНИХ АКАТА ЗА ОРГАНЕ ОПШТИНЕ

Службеник: ДАЛИБОР ВУЧЕТИЋ, дипл. правник
Контакт: 023/772-320, локал 128
Радно време: 7-15 часова 
Адреса: Жарка Зрењанина 8  
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

ОПИС ПОСЛА:

  • Израђује нацрте аката органа општине;
  • прати прописе и даје иницијативу за усаглашавање аката или доношење нових аката органа општине у складу са законом;
  • обавља проверу усаглашености аката органа општине са прописима;
  • по захтеву органа општине испитује да ли за доношења одређених аката у важећим прописима постоји ваљани правни основ; врши правно техничку обраду аката донетих на седници (другостепена решења у управном поступку) Општинског већа и припрема их за потписивање и објављивање;
  • сачињава нацрт програма рада и нацрт извештаја о раду Општинског већа и одређених радних тела;
  • пружа стручну и другу помоћ члановима већа и комисија у вршењу њихових дужности;
  • по потреби обавља стручне и административне послове за радна тела Општинског већа, председника општине и начелника Општинске управе;
  • обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или секретара Скупштине општине.

 

АДМИНИСТРАТИВНИ СЕКРЕТАР СКУПШТИНЕ И ОПШТИНСКОГ ВЕЋА

Службеник: ВЕСНА ПЕЈИН
Контакт: 023/772-320, локал 128
Радно време: 7-15 часова 
Адреса: Жарка Зрењанина 8  
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

ОПИС ПОСЛА:

  • Обавља мање сложене aдминистративно техничке послове за Скупштину и Општинско веће;
  • води записнике на седницама;
  • обавља секретарске послове за функционере Скупштине и Општинског већа који се односе на пријем странака и успостављање телефонских веза;
  • евидентира предмете; стара се о интерним роковима за решавање предмета и о достави службених аката и материјала;
  • прима пошту и телефонске позиве грађана за интервенцију;
  • умножава материјале за седнице Скупштине и Општинског већа;
  • ковертира позиве и материјале за седнице Скупштине и Општинског већа;
  • обавља и друге послове свог радног места по налогу начелника Општинске управе, секретара Скупштине председника Скупштине и председника општине.

 

АДМИНИСТРАТИВНИ ПОСЛОВИ ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ, ЗАМЕНИКА ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ И НАЧЕЛНИКА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ

Службеник: ЛИДИЈА ЈОСИМОВИЋ
Контакт: 023/772-320, локал 121
Радно време: 7-15 часова 
Адреса: Жарка Зрењанина 8  
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

ОПИС ПОСЛА:

  • Обавља сложеније послове везане за несметан рад председника општине, заменика председника општине и начелника општинске управе;
  • обавља сложеније послове административно-техничког карактера у вези седница и састанака које организује председник општине, заменик председника општине и начелник општинске управе;
  • прима пошту и друге материјале упућене председнику општине, заменику председника општине и начелнику Општинске управе;
  • саставља дописе и поднеске за потребе председника општине, заменика председника општине и начелника Општинске управе, врши отпремање списа и материјала путем писарнице Општинске управе;
  • обавља телефонске разговоре и заказује састанке председника општине, заменика председника и начелника Општинске управе са трећим лицима;
  • стара се о послужењу председника општине, заменика председника општине и начелника Општинске управе и његових гостију;
  • води евиденцију о коришћењу путничких возила и издаје путне налоге за исте;
  • обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг овог радног места или му буду одређени од стране председника општине, заменика председника општине, начелника Општинске управе или секретара Скупштине општине.

 

АДМИНИСТРАТИВНИ ПОСЛОВИ ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ, ЗАМЕНИКА ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ И НАЧЕЛНИКА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ

Службеник: СМИЉАНА ШЉАПИЋ
Контакт: 023/772-320, локал 115
Радно време: 7-15 часова 
Адреса: Жарка Зрењанина 8  
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

ОПИС ПОСЛА:

  • У циљу обезбеђивања техничке помоћи за несметан рад председника општине, заменика председника општине и начелника општинске управе, обавља послове административно-техничког карактера у вези седница и састанака које организује председник општине, заменик председника општине и начелник општинске управе;
  • прима пошту и друге материјале упућене председнику општине, заменику председника општине и начелнику Општинске управе;
  • саставља дописе и поднеске за потребе председника општине, заменика председника општине и начелника Општинске управе, врши отпремање списа и материјала путем писарнице Општинске управе;
  • обавља телефонске разговоре и заказује састанке председника општине, заменика председника и начелника Општинске управе са трећим лицима;
  • стара се о послужењу председника општине, заменика председника општине и начелника Општинске управе и његових гостију;
  • води евиденцију о коришћењу путничких возила и издаје путне налоге за исте;
  • обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг овог радног места или му буду одређени од стране председника општине, заменика председника општине, начелника Oпштинске управе или секретара Скупштине општине. 

 

 

РОКОВИ за доношење решења по ЗУП-у


Према члану 149. ЗАКОНА О ОПШТЕМ УПРАВНОМ ПОСТУПКУ („Службени лист СРЈ“, број 33/97 и 31/2001, „Службени лист СЦГ“, број 1/2003 – Уставна повеља и „Службени гласник РС“, број 30/2010, "Сл. гласник РС", бр. 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење):


РОК ЗА ИЗДАВАЊЕ РЕШЕЊА


(1) Издавање решења је доношење и обавештавање странке о донетом решењу.
(2) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 30 дана од покретања поступка.
(3) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари не одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 60 дана од покретања поступка.




                                              

 

        



Република Србије,
Аутономна покрајина Војводина

ФОТОГРАФИЈЕ

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…