Aktuelne vesti

U zgradi opštine Novi Bečej danas je održana 100. sednica Opštinskog veća opštine Novi Bečej, a pred većnicima se našlo sedam tačaka na dnevnom redu, od čega se svojom važnošću izdavajaju dve teme.

Obaveštavaju se građani i posebno pozivamo lica koja stiču punoletstvo do i 23. juna 2019. godine, da povodom izbora za članove saveta Mesne zajednice NOVI BEČEJ i KUMANE, koji će se održati 23. juna 2019. godine, mogu izvršiti uvid u birački spisak za područje opštine NOVI BEČEJ, u cilju provere da li su upisani u birački spisak i da li su upisani podaci tačni, do 07. juna 2019. godine, svakog radnog dana od 7,00 do 15,00 časova i to u NOVOM BEČEJU u kancelariji broj 11 Opštinske uprave Novi Bečej, Žarka Zrenjanina broj 8.

Građanima opštine Novi Bečej nedavno su na kućne adrese stigla poreska rešenja sa uvećanim porezom na imovinu, a u nekim slučajevima to uvećanje je iznosilo čak 300% u odnosnu na prošlogodišnja rešenja.

Obaveštavaju se građani Mesnih zajednica Novi Bečej i Kumane da se obrasci za podnošenje kandidature za članove Saveta Mesnih zajednica nalaze na zvaničnom sajtu Opštine Novi Bečej, a mogu se preuzeti i lično u prostorijama Skupštine opštine Novi Bečej, u Novom Bečeju, ulica Žarka Zrenjanina 8, svakog radnog dana u periodu od 7,00 do 15,00 časova.

 Izborna Komisija

Pokrajinska vlada dodelila je predstavnicima svih 45 lokalnih samouprava u AP Vojvodini 182 miliona dinara namenjenih za regresiranje prevoza za 20.819 učenika srednjih škola.

Na osnovu člana 18. Odluke o stipendiranju studenata sa prebivalištem na teritoriji opštine Novi Bečej ("Službeni list opštine Novi Bečej" broj 6/2019.) Komisija za dodelu stipendija studentima sačinila je PREDLOG RANG - LISTE STUDENATA IZ OSETLJIVIH DRUŠTVENIH GRUPA

Na dnevnom redu 98. sednice Opštinskog veća opštine Novi Bečej našlo se 37 tačaka, od čega se većina odnosila na utvrđivanje predloga rešenja o davanju saglasnosti na izveštaje o radu javnih preduzeća i ustanova za 2018. godinu.

Povodom obeležavanja Dana pobede nad fašizmom, predstavnici opštine Novi Bečej i Trgovinskog predstavništva Ruske federacije u Republici Srbiji kao i predstavnici Društva srpsko-ruskog prijateljstva "Vološinov, položili su vence na spomeniku palim Crvenoarmejcima i borcima Narodnooslobodilačke vojske Jugoslavije.

Potpredsednik Pokrajinske vlade, Đorđe Milićević, 18.4.2019. godine u Novom Sadu, uručio je ugovore vredne 70 miliona dinara za realizaciju 23 projekta štedljive rasvete u javnim ustanovama u 14 vojvođanskih opština.

Nakon što je nedavno održana javna rasprava o predlogu Odluke o mesnim zajednicama u opštini Novi Bečej, članovi Opštinskog veća opštine Novi Bečej danas su u okviru 95. sednice ovog organa lokalne samouprave utvrdili upravo predlog ove odluke koji će se uskoro naći i pred odbornicima Skupštine opštine.

Načelnik Opštinske uprave opštine Novi Bečej, na osnovu člana 4. stav 8. i člana 94. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“, broj 21/2016, 113/2017 i 95/2018), člana 21. stav 1. Odluke o organizaciji opštinske uprave („Službeni list opštine Novi Bečej“, broj 23/2016, 18/2017 i 8/2018) i člana 12. stav 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“, broj 95/2016), oglašava:

Pomoćnik predsednika opštine Novi Bečej, Milan Stojšin, danas je u Palati Srbije potpisao ugovor o dodeli bespovratnih sredstava za sufinansiranje mera populacione politike.

Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović uručio je u petak 254 ugovora predstavnicima jedinica lokalnih samouprava i nosiocima poljoprivrednih gazdinstava po osnovu 5 konkursa, koji se odnose na unapređivanje i korišćenje poljoprivrednog zemljišta.

                                            

                



Republika Srbije,
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Tradicionalni grb APV

FOTOGRAFIJE

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…