ОДЕЉЕЊЕ ЗА УПРАВУ И ЗАЈЕДНИЧКЕ ПОСЛОВЕ Општине Нови Бечеј
Начелник Одељења: ЖУЖАНА ЈОСИМОВИЋ, дипломирани правник
Контакт: 023/772-320, локал 109
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
НАЧЕЛНИК ОДЕЉЕЊА ЗА УПРАВУ И ЗАЈЕДНИЧКЕ ПОСЛОВЕ:
- руководи, организује и планира рад Одељења, пружа стручна упутства, координира и надзире рад запослених у Одељењу;
- стара се о законитом, правилном и благовременом обављању послова у Одељењу;
- стара се о унапређењу рада, побољшању ефикасности и односа према грађанима и организацијама;
- припрема нацрте општих аката Општинске управе које доноси начелник;
- учествује у раду органа општине када се разматрају питања везана за рад и организацију Општинске управе;
- врши анализу описа послова и радних места у органима општине и њихово правилно разврставање у звања;
- припрема нацрт правилника о унутрашњој организацији и систематизацији радних места;
- врши планирање и развој кадрова у органима општине;
- обавља стручне послове у вези са планирањем организационих промена у органима општине;
- припрема нацрт Кадровског плана и прати његово спровођења у органима;
- развија систем оцењивање рада службеника, систематско праћење постигнућа службеника, унапређивање мотивације службеника;
- врши анализу, процену и припрему предлога годишњег Програма посебног стручног усавршавања службеника и предлога финансијског плана за његово извршавање;
- организује, реализује и врши анализу ефеката интерног и екстерног стручног усавршавања; припрема појединачне акте из области радних односа;
- врши упис и промене у посебном бирачком списку (брисање, измене, допуне или исправке) у делу посебног бирачког списка за подручје јединице локалне самоуправе по службеној дужности или на захтев грађана до закључења бирачког списка у складу са прописима, по захтеву припадника националне мањине, који има пребивалиште на подручје јединице локалне самоуправе, омогућава увид у део посебног бирачког списка у складу са законом који уређује заштиту података о личности, разврстава бираче на бирачка места до закључења бирачког списка, након закључења бирачког списка захтев за упис промена са прилозима доставља електронским путем надлежном министарству;
- организује послове обезбеђења имовине и лица у складу са Законом о приватном обезбеђењу;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ УПРАВЉАЊА ЉУДСКИМ РЕСУРСИМА
Службеник: НАТАША МИЛАДИНОВИЋ, дипл. правник
Контакт: 023/772-320, локал 109
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Прикупља податке неопходних за израду нацрта, односно предлога свих врста нормативних и других аката из надлежности Одељења;
- прикупља податке неопходних за израду нацрта Кадровског плана и о његовом спровођењу;
- прикупља податке неопходних за израду предлога годишњег Програма посебног стручног усавршавања службеника и предлога финансијског плана за његово извршавање;
- обавља административне послове у вези оцењивање рада службеника;
- прикупља податке неопходних за анализу ефеката интерног и екстерног стручног усавршавања;
- обавља стручне послове у поступку избора кандидата и запошљавања, распоређивања, плата;
- припрема појединачне акте из области радних односа;
- обрађује и комплетира акте и води персонална досијеа;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или начелника Одељења.
ПОСЛОВИ ОРГАНИЗАЦИЈЕ РАДА СИСТЕМА АОП-А
Службеници: КРИСТИНА ПЕТРОВИЋ, дипломирани инжењер информатике
ЖИВА ЈАКОВЉЕВ, професор информатике
Контакт: 023/772-320, локал 127
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Води евиденцију о примењеним програмима у органима општине;
- организује и спроводи мере безбедности ради заштите података који се воде на АОП-у;
- обавља разне конверзије података и у случају потребе експортовања и импортовања база или функционалних делова база података;
- администрира сервере и радне станице у рачунарској мрежи;
- стара се о обезбеђивању функционалног стања мрежне опреме и комуникација;
- стара се о благовременом и ажурном уносу података;
- пружа стручну помоћ корисницима;
- обавља обуку за кориснике;
- припрема анализе, извештаје и информације у области рада јединственог информационог система;
- ради на примени новоуведених информатичких модула и пружање потребне подршке непосредним корисницима;
- обавља стручне послове одржавања и отклањања грешака у функционисању програма;
- прикупља и прилагођава релевантне информације и податаке од значаја за развој Географског Информационог Система (ГИС)-а;
- координира послове уноса података са становишта усаглашености геореференциране векторске и растерске графике са базама података;
- обавља послове конверзије и прилагођавања података за унос у ГИС;
- прикупља и управља подацима из пописа и уписа имовине општине;
- обезбеђује заштиту и интегритет података из области ГИС-а и стара се о уредности документације;
- анализира и дефинише додатне захтеве у односу на уведена решења система;
- израђује, одржава и ажурира општински сајт;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или Одељења.
ПОСЛОВИ ПИСАРНИЦЕ И АРХИВЕ
Службеник: ДЕЈАНА МАЦУРА
Контакт: 023/772-320, локал 132
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Обавља административне и техничке послове пријема и експедовања поште за органе општине у складу са прописима о канцеларијском пословању;
- распоређује и доставља акта, предмете, рачуне, службене листове и публикације у рад органима општине;
- обавља административне и техничке послове завођења предмета и достављање истих обрађивачима предмета;
- обавља административне и техничке послове архивирања решених предмета, одлагања и развођења аката;
- води архивску књигу и препис архивске књиге доставља надлежном архиву;
- стара се о правилном смештају, чувању архивске грађе;
- обавља послове излучивања безвредног регистратурског материјала из архивског депоа по протеку рока чувања;
- издаје преписе решења и предмета из архиве на реверс;
- припрема извештај о стању на решавању управних предмета на прописаним обрасцима, води посебну евиденцију о штамбиљима, печатима и жиговима органа општине, води архивску књигу;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или шефа Одељења.
ДОМАР
Намештеник: ВЕЛИБОР ШКЕРО
Контакт: 023/772-320 локал 101
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
ОПИС ПОСЛА:
- Преглед и одржавања објеката, контрола исправности инсталација, уређаја, апарата и сл;
- вршење ситних поправки и отклањање мањих кварова у објекту;
- припрема објеката, опрема и инсталација за рад;
- обавештавање надлежних служби о уоченим неправилностима у објекту или већим кваровима на системима и инсталацијама;
- руковање и одржавање котла за загревање Скупштинске сале;
- вођење евиденције о кваровима и извршеним поправкама;
- контрола и надзор објекта и обезбеђивање запослених;
- вођење евиденције о уласку и изласку лица у објекат;
- контрола и надзор рада алармног система и других техничких система обезбеђења;
- преглед и контрола лица, пртљага, опреме других ствари које лица имају са собом приликом уласка у објекат;
- одузимање ствари и предмета која би могла да угрозе безбедност од лица приликом уласка у објекат;
- удаљавање лица из објекта у случају угрожавања безбедности и нарушавања реда и мира;
- праћење евидентирања о уласку и изласку запослених;
- обавештавање странака о распореду службених просторија;
- пријем поште и осталих писмених отправки;
- пријем телефонских позива и усмерава везу по позивима;
- обавља послове организовања и спровођења превентивних мера заштите од пожара;
- управљање моторним возилом по налогу руководиоца;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или Одељења.
ПОРТИР
Намештеници: НИКОЛА АНТОНОВИЋ
МАРКО СВИЛЕНГАЋИН
Контакт: 023/772-320 локал 101
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
ОПИС ПОСЛА:
- Вођење евиденције о уласку и изласку странака у објекат;
- праћење евидентирања о уласку и изласку запослених;
- обавештавање странака о распореду службених просторија;
- пријем поште и осталих писмених отправки;
- пријем телефонских позива и усмерава везу по позивима;
- пријем, разврставање и достава поште и другог материјала;
- вођење евиденције поште у интерним доставним књигама;
- преузимање пошиљки и предаја на завођење у писарници;
- преузимање поштанских пошиљки за експедовање и предаја пошти;
- пружање потребне информације и обавештења странкама;
- управљање моторним возилом по налогу руководиоца;
- вођење евиденција о употреби моторног возила, пређеној километражи, потрошњи горива и мазива;
- припрема путног налога за коришћење возила;
- одржавање возила у уредном и исправном стању;
- редовна контрола исправности возила и уговарање поправки возила у сервисним радионицама;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или Одељења.
ЧУВАР
Намештеник:
Контакт: 023/772-320 локал 101
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
ОПИС ПОСЛА:
- Контрола и надзор објекта и обезбеђивање запослених;
- вођење евиденције о уласку и изласку лица у објекат;
- контрола и надзор рада алармног система и других техничких система обезбеђења;
- преглед и контрола лица, пртљага, опреме других ствари које лица имају са собом приликом уласка у објекат;
- одузимање ствари и предмета која би могла да угрозе безбедност од лица приликом уласка у објекат;
- удаљавање лица из објекта у случају угрожавања безбедности и нарушавања реда и мира;
- пријем, разврставање и достава поште и другог материјала;
- вођење евиденције поште у интерним доставним књигама;
- преузимање пошиљки и предаја на завођење у писарници;
- преузимање поштанских пошиљки за експедовање и предаја пошти;
- праћење евидентирања о уласку и изласку запослених;
- обавештавање странака о распореду службених просторија;
- пријем поште и осталих писмених отправки;
- пријем телефонских позива и усмерава везу по позивима;
- управљање моторним возилом по налогу руководиоца;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или Одељења.
КУВАР
Намештеник: БИЉАНА МИЛАНОВИЋ
Контакт: 023/772-320
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
ОПИС ПОСЛА:
- Стара се о набавци намирница и свега што је потребно за редовно функционисање кухиње;
- припрема и сервира оброк запосленима;
- стара се о исправности инвентара кухиње;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или Одељења.
ЧИСТАЧ
Намештеник: ДАНИЈЕЛА ШКЕРО
Контакт: 023/772-320
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
ОПИС ПОСЛА:
- Чишћење и одржавање хигијене у пословним просторијама;
- чишћење и одржавање санитарних чворова;
- одржавање чистоће око зграде органа и изношење смеће;
- приjављивање свих оштећења и кварове на инсталациjама, инвентару и опреми;
- одржавање зеленила у радним просторијама и холовима;
- праћење залиха потрошног материјала за потребе одржавања чистоће и извештавање руководиоца о тренутном стању;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или Одељења.
РОКОВИ за доношење решења по ЗУП-у
Према члану 145. ЗАКОНА О ОПШТЕМ УПРАВНОМ ПОСТУПКУ („Сл. гласник РС“, бр. 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење):
РОК ЗА ИЗДАВАЊЕ РЕШЕЊА
(1) Издавање решења је доношење и обавештавање странке о донетом решењу.
(2) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 30 дана од покретања поступка.
(3) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари не одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 60 дана од покретања поступка.